מבצעים מיוחדים עם זמני אספקה מהירים במיוחד!

התמונות הן להמחשה בלבד!

להזמנת פרחים התקשרו עכשיו

052-7625504

054-5959171


איך בוחרים זרים לראש

יום הולדת, חג שבועות וגם ללא כל סיבה מיוחדת, זרים לראש מחמיאים ויוצרים מראה קסום ומיוחד. אם אתם אוהבים פרחים ואת היופי של הטבע, תשמחו ללמוד איך מתחזקים נכון זרים לראש ומה צריך לעשות בשביל להבטיח שיחזיקו מעמד זמן רב. זרים לראש עשויים פרחים טבעיים יהיו יפים יותר בהשוואה לזרים עשויים פרחים מלאכותיים. אנו נסביר כאן איך בוחרים נכון את הזר, איפה כדאי לאחסן אותו ואלו פרחים כדאי לשזור בו. 

מה מסמלים זרים לראש?

אם נפגוש ברחוב אדם עם זר על הראש נדע מיד שהוא חוגג אירוע מיוחד. זרים לראש מסמלים חגיגת יום הולדת או את חג שבועות. אם תסתובבו בחוץ עם זר על הראש שלא בחג שבועות הסובבים יברכו אתכם בברכת "יום הולדת שמח". 

איך בוחרים זר לראש?

בחירה נכונה של זרים לראש היא בראש ובראשונה כזו שתואמת את האירוע. את הצבע של הזר תבחרו אתם בהתאם למצב הרוח, העדפה אישית והלבוש הכללי. ניתן למצוא דרים צבעוניים שמשלבים כמה צבעים וכמה סוגים של פרחים. דגמים סולידיים יותר יכללו שזירה של פרחים מסוג אחד בלבד. תנו עדיפות לפרחים טריים וריחניים ותיהנו ממראה קסום. 
זרים לראש עשויים פרחים טריים יחזיקו מעמד למשך מספר ימים (עם טיפול נכון). שימוש בפרחים טריים יחד עם שזירה נכונה הם המפתח לעמידות מקסימלית. את הזר יש לאחסן במקום יבש בטמפרטורת החדר כאשר הוא שומר על צורתו. יש להרחיק את הזר ממקורות חום וחשיפה ממושכת לשמש. הקפידו לרכוש את הזר שלכם בחנות פרחים מקצועית ותיהנו משזירה מקצועית שמבטיחה גשם של מחמאות על הזר שלכם. 

אלו פרחים מתאימים לזר לראש?

הזר הנכון משלים את המראה הכללי ומעשיר אותו. אם בחרתם בשמלה לבנה או סולידית ניתן יהיה להוסיף צבע למראה הכללי עם זר ראש שמשלב פרחים בכמה צבעים. זר לראש לחתונה או אירוע גיל מצווה יהיה לרוב בצבע לבן (ורדים לבנים, חרציות ושאר פרחים לבנים). זרים צבעוניים ישלבו ורדים בכמה צבעים, חרציות, ציפורן ועוד. 
איך בוחרים זרים לראש
זרים לראש, זרים לכלה, זרי כלה, חנות פרחים

מאמרים מומלצים

אם יש מתנה שכולנו נשמח לקבל בכל הזדמנות הרי שזהו זר מתוק. תושבי העיר פתח תקווה והאזור מוזמנים להזמין זרים מתוקים בפתח תקווה עשויים ממתקים טריים וטעימים. בעוד פרחים דורשים תחזוקה, זר מתוק הוא מתנה יפיפייה, מלאה ברגש ובו זמנית גם אכילה
מחפשים חנות פרחים בפתח תקווה למשלוח של זר פרחים או ממתקים? המדריך הבא נועד לסייע לכם לבחור נכון בחנות אמינה ומקצועית שמקפידה על מחירים הוגנים ומבצעת משלוחים מהירים. על מנת להבטיח לעצמכם שירות מדויק שבא לידי ביטוי בזר פרחים רענן ומעוצב שמחזיק מעמד למשך שבוע לפחות, אתם זקוקים לחנות פרחים
הזר של הכלה הוא הרבה יותר מעוד זר פרחים שגרתי. הזר אותו הכלה נושאת בידיה בדרך אל החופה הוא אביזר אופנתי לכל דבר. זר כלה מעוצב שתואם את השמלה, את האופי של הכלה ואת קו העיצוב של האירוע יהיה האביזר שאת צריכה בשביל להיראות זוהרת, נשית ויפה
logo בניית אתרים