מבצעים מיוחדים עם זמני אספקה מהירים במיוחד!

התמונות הן להמחשה בלבד!

להזמנת פרחים התקשרו עכשיו

052-7625504

054-5959171


חנות פרחים בפתח תקווה

מחפשים חנות פרחים בפתח תקווה למשלוח של זר פרחים או ממתקים? המדריך הבא נועד לסייע לכם לבחור נכון בחנות אמינה ומקצועית שמקפידה על מחירים הוגנים ומבצעת משלוחים מהירים. על מנת להבטיח לעצמכם שירות מדויק שבא לידי ביטוי בזר פרחים רענן ומעוצב שמחזיק מעמד למשך שבוע לפחות, אתם זקוקים לחנות פרחים שמקפידה למכור רק פרחים איכותיים וטריים. 

כמה כדאי לשלם על זר פרחים?

את השווי של הזר נקבע בהתאם למאורע, למתנות נוספות שאתם מגישים יחד עם הזר ולתקציב שעומד לרשותכם. על המחיר להיות הוגן ולשקף את העלות של המרכיבים. טווחי המחירים בענף הפרחים מגוונים כך שישנם פרחים יקרים וגם זולים. באותו הסכום תוכלו להרכיב זר מעודן ואלגנטי שכולל 10 פרחים יקרים או 30 פרחים זולים. 
שימו לב, אל תמהרו להזמין זרי פרחים זולים באופן משמעותי ממחיר השוק. אם המחיר של הזר זול מאוד ייתכן והדבר מעיד על פרחים לא טריים או על מרמה. עשו לעצמכם הרגל לרכוש את כל זרי הפרחים שלכם עם דגש על זרים זולים מול חנות פרחים בפתח תקווה שידועה כמקצועית, אמינה ומומלצת. 

חנות פרחים בפתח תקווה להזמנות לאירועים

תוספת של זרי פרחים לאירוע חיונית לאווירה חגיגית ולעיצוב יוקרתי. זרי פרחים מוצבים באירועים במרכזי השולחן ובנקודות מפתח נוספות. על הזרים להיות מרשימים ותואמים לקו העיצוב הכללי של המתחם. על מנת לבחור נכון זרי פרחים לאירוע כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולהתאים את הבחירה למאפיינים של האירוע. שימו לב לעמידות של הפרחים ותנו עדיפות לפרחים טריים שישמרו על מראה רענן במהלך האירוע כולו. 

כמה מהר אקבל את זר הפרחים שלי?

כל חנות פרחים בפתח תקווה או בכל עיר אחרת קובעת בעצמה את לוח הזמנים. קיימות חנויות בהן ניתן להזמין זרים מהיום להיום בעוד אחרות דורשות הזמנה שבוע מראש. בתקופות בהן צפוי ביקוש רב (חגים, יום האהבה, יום המשפחה) חשוב להקדים לבצע הזמנות. אם אתם מבצעים את ההזמנה ביום חמישי בערב או במהלך סוף השבוע, עליכם לזכור שההזמנה תטופל בחלק מהמקרים רק ביום המחרת. במקרים של הזמנות דחופות כדאי לייצור קשר עם החנות. צוות החנות נותן מענה מדויק ואדיב לכל הזמנה. 
חנות פרחים בפתח תקווה
זרי פרחים, חנות פרחים בפתח תקווה, סידורי פרחים

מאמרים מומלצים

כידוע, אנו משתמשים רבות באתרי האינטרנט ובמיוחד להזמנת זרי פרחים בפתח תקווה, הכנסו לאתר פרחי סנדרה ובצעו שם הזמנה בקלות, בשעות הנוחות לכם, כתבו ברכה ללא לחץ והכל מגיע בשלמות לחנות ושם בצעו את המשלוח, לפעמים הברכה מאוד אישית וקצת לא נעים למסור אותה דרך הטלפון ודרך הזמנה באתר זה נעשה טוב יותר ונעים בהרבה.
הרבה אנשים נמנעים מלקנות פרחים בשנת שמיטה והדבר נובע מחוסר ידע בנוגע לאסור ולמותר, כל מי שנהנה מפרחים ואוהב אותם, אין שום סיבה שלא יעשה זאת גם בשנת השמיטה.
פרחים מלווים אותנו גם ברגעים קשים וגם ברגעים טובים. גלגלי אבל הם זרי פרחים במבנה של גלגל שטוח אותם נהוג להניח על קברים. הזמנת גלגלי אבל מתבצעת לקראת הלוויות או אזכרות. ניתן לשלב בגלגל האבל פרחים בכמה צבעים כאשר ההמלצה היא על פרחים עמידים
logo בניית אתרים