מבצעים מיוחדים עם זמני אספקה מהירים במיוחד!

התמונות הן להמחשה בלבד!

להזמנת פרחים התקשרו עכשיו

052-7625504

054-5959171


למה משמשים גלגלי אבל

פרחים מלווים אותנו גם ברגעים קשים וגם ברגעים טובים. גלגלי אבל הם זרי פרחים במבנה של גלגל שטוח אותם נהוג להניח על קברים. הזמנת גלגלי אבל מתבצעת לקראת הלוויות או אזכרות. ניתן לשלב בגלגל האבל פרחים בכמה צבעים כאשר ההמלצה היא על פרחים עמידים. אם אתם מעוניינים להזמין גלגלי אבל ושאר זרים ללוויה או אזכרה, אנו נסביר כאן אלו פרחים כדאי לבחור וכיצד מבצעים הזמנה מהירה. 

אלו פרחים מתאימים לגלגלי אבל?

ברגעים קשים תרצו לחסוך מעצמכם דאגות מיותרות. על כן, נמליץ על גלגלי אבל שזורים פרחים עמידים שמחזיקים מעמד גם לאחר מספר שעות של המתנה בטמפרטורה גבוהה. שזירה של גלגלי אבל מתבצעת על ידי צוותים מקצועיים שמכירים היטב פרחים ומקפידים לבחור נכון ולמקם כל פרח במקום הנכון. אתם בוחרים בין גלגל אבל עם פרחים בצבע לבן או גלגל עם פרחים בצבע אדום, ורוד, צהוב. ניתן לשלב בין מספר צבעים. לפי בקשה שלכם אפשר להוסיף לגלגל האבל גם כיתוב. 

איך מזמינים גלגלי אבל?

הזמנה אונליין היא הפשוטה ביותר. אין כל סיבה להמתין עד למועד פתיחת החנות כאשר אפשר לבצע את ההזמנה בשעה שנוחה לכם (גם באמצע הלילה). צוות החנות מקבל את ההזמנות מיד עם פתיחת החנות ומתחיל בהכנת הזרים. בהתאם לצורך הצוות יוצר עמכם קשר לטובת בירורים או עדכונים. אם אתם זקוקים לאספקה מהירה מעכשיו לעכשיו או מהיום להיום צרו קשר עם צוות החנות. תשלומים שמתבצעים אונליין מתקבלים במערכת תשלומים מאובטחת. 

טיפים להזמנת זר אבל

אם אנכם בטוחים באיזה צבע של פרחים לבחור או מה לכתוב על הסרט של זר האבל, אנחנו כאן בכדי לייעץ. על הסרט נהוג לכתוב : "משתתפים בצער המשפחה" או "שלא תדעו עוד צער". רוב גלגלי האבל כוללים פרחים מסוג אחד או שניים. הצבע יהיה אחיד או שילוב של שני גוונים. הגודל של הגלגלים זהה וכך גם משקלם. הזמנות מתקבלות אונליין וגם טלפונית. גלגל אבל מתאים במקרה של מוות משפחה אצל עמית לעבודה, חבר, בן משפחה ועוד.  
למה משמשים גלגלי אבל
גלגלי אבל, זרי פרחים, סידורי פרחים

מאמרים מומלצים

כידוע, אנו משתמשים רבות באתרי האינטרנט ובמיוחד להזמנת זרי פרחים בפתח תקווה, הכנסו לאתר פרחי סנדרה ובצעו שם הזמנה בקלות, בשעות הנוחות לכם, כתבו ברכה ללא לחץ והכל מגיע בשלמות לחנות ושם בצעו את המשלוח, לפעמים הברכה מאוד אישית וקצת לא נעים למסור אותה דרך הטלפון ודרך הזמנה באתר זה נעשה טוב יותר ונעים בהרבה.
הרבה אנשים נמנעים מלקנות פרחים בשנת שמיטה והדבר נובע מחוסר ידע בנוגע לאסור ולמותר, כל מי שנהנה מפרחים ואוהב אותם, אין שום סיבה שלא יעשה זאת גם בשנת השמיטה.
מחפשים חנות פרחים בפתח תקווה למשלוח של זר פרחים או ממתקים? המדריך הבא נועד לסייע לכם לבחור נכון בחנות אמינה ומקצועית שמקפידה על מחירים הוגנים ומבצעת משלוחים מהירים. על מנת להבטיח לעצמכם שירות מדויק שבא לידי ביטוי בזר פרחים רענן ומעוצב שמחזיק מעמד למשך שבוע לפחות, אתם זקוקים לחנות פרחים
logo בניית אתרים