מבצעים מיוחדים עם זמני אספקה מהירים במיוחד!

התמונות הן להמחשה בלבד!

להזמנת פרחים התקשרו עכשיו

052-7625504

054-5959171


משלוחי פרחים פתח תקווה לבחור נכון

ב"פרחי סנדרה" צברנו במשך עשרות שנים שאנו משרתים ציבור לקוחות גדול ונאמן לנו הרבה ידע ממה אנשים נהנים כשהם מקבלים משלוחי פרחים. מי שרוצה להפתיע את היקר לו במשלוח פרחים בודאי יחשוב ממבט ראשון כי כדאי לשלוח זר הכולל בתוכו ליליות ושושן צחור כשהם פתוחים ונראים יפה כל כך, כמובן שבזר יהיו עוד סוגים אחרים של פרחים שיתאימו בצבעים ויתנו מראה מושלם למשלוח הפרחים.
אנו ממליצים לבקש לשזור במשלוח הפרחים שאנו מזמינים את הפרחים כשהם טריים ממש ולכן נראים סגורים לגמרי. אמנם הזר במצב זה נראה קטן יותר ומרשים פחות, אבל צריך לזכור שזר כזה הולך להנות את המקבל הרהב זמן ולא יום אחד אם נשלח לו את הזר עם פרחים פתוחים, ואז הוא יבול מהר מאוד.
זר עם פרחים סגורים יגרום להתענינות בו כל יום מחדש מי הולך להפתח היום? עם פתיחת הלילות והשושן צחור הזר פתאום נראה אחרת ממה שהיה נראה אתמול וזה משמח את המקבל לצפות בשינוי שיש לזר. 


מהם זרים עם פרחים פתוחים? 


זרים עם פרחים פתוחים הם זרים שלא נמכרו בזמן שהיו סגורים וטריים  ולכן כדאי לא להשקיע בהם את הכסף. לא להתפתות למראה הפורח אלא לתת את הזמן שהפתיחה תתרחש אצל המקבל ולהנאתו.
לקראת השנה האזרחית החדשה מומלץ לשלוח משלוחי פרחים טריים ובאיכות מעולה מחנות פרחים בפתח תקווה ותיקה וידועה. אנו ב"פרחי סנדרה" מחכים לתת לכם שירות מקצועי ואמין.

משלוחי פרחים פתח תקווה לבחור נכון
משלוחי פרחים, זרי פרחים, סידורי פרחים, זרים לראש

מאמרים מומלצים

הפרחים מלווים אותנו בכל מקום, בבית, בעבודה, באירועים, בשמחות ולצערנו גם בבתי עלמין. הפרחים עושים לנו טוב על הלב בכל מצב, זה הקסם שלהם! ולכן כל כך הרבה אנשים שולחים משלוחי פרחים בפתח תקווה..
כידוע, אנו משתמשים רבות באתרי האינטרנט ובמיוחד להזמנת זרי פרחים בפתח תקווה, הכנסו לאתר פרחי סנדרה ובצעו שם הזמנה בקלות, בשעות הנוחות לכם, כתבו ברכה ללא לחץ והכל מגיע בשלמות לחנות ושם בצעו את המשלוח, לפעמים הברכה מאוד אישית וקצת לא נעים למסור אותה דרך הטלפון ודרך הזמנה באתר זה נעשה טוב יותר ונעים בהרבה.
הרבה אנשים נמנעים מלקנות פרחים בשנת שמיטה והדבר נובע מחוסר ידע בנוגע לאסור ולמותר, כל מי שנהנה מפרחים ואוהב אותם, אין שום סיבה שלא יעשה זאת גם בשנת השמיטה.
logo בניית אתרים