מבצעים מיוחדים עם זמני אספקה מהירים במיוחד!

התמונות הן להמחשה בלבד!


כתובתנו שטמפפר 33, פתח-תקווה

להזמנת פרחים בפתח תקווה התקשרו עכשיו

03-9319636

054-5959171


משלוח בלונים בפתח תקווה

ענף הבלונים עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. לאחר שנים רבות בהן הכרנו רק בלונים עגולים, ניתן למצוא היום בלונים בשלל צבעים וצורות. תושבי העיר פתח תקווה נהנים משירות של חנות פרחים שמספקת זרי בלונים לכל מאורע. משלוח בלונים בפתח תקווה משמח ביום הולדת, מרגש ביום האהבה ומאיר את היום ביום המשפחה. הבלונים הנכונים מעבירים מסרים מדויקים ומתקבלים בשמחה. זר בלונים אינו דורש אגרטל של מים או כל תחזוקה. 

אלו בלונים מתאימים לימי הולדת?

משלוח בלונים בפתח תקווה ליום הולדת נעצב בהתאם לגיל של חתן / כלת השמחה ולאופי האירוע. הבחירה הקלאסית תהיה בלון ספרה גדול ממולא גז הליום בתוספת בלונים איכותיים בשלושה צבעים. לפי בחירה שלכם נחליף את בלוני הספרות בבלוני הליום בצורת כוכב, לב, חד קרן ועוד. ענף הבלונים מתקדם ללא הרף כאשר הבלונים הופכים עמידים יותר והעיצובים מרהיבים. לפי בקשה שלכם נרכיב את הזר מבלונים שמחזיקים מעמד זמן רב. 

לאן כדאי לשלוח את הבלונים?

צוות מקצועי של שליחים מבצע משלוחים בכל רחבי העיר פתח תקווה. ניתן להזמין משלוח בלונים בפתח תקווה אל דירה, בית פרטי, משרד, מחלקה בבית החולים ועוד. הפתיעו את אלו שאתם אוהבים ביום ההולדת שלהם או ביום האהבה עם זר בלונים מושקע. משלוח בלונים בפתח תקווה הוא הדרך לומר "אני אוהב אותך". 

איפה כדאי להזמין משלוח בלונים בפתח תקווה?

בכדי להבטיח לעצמכם עיצוב מרהיב, בלונים איכותיים והגעה אל היעד בדיוק בזמן, אתם זקוקים לחנות פרחים בפתח תקווה מקצועית ומסורה. שזירה של בלונים דורשת ניסיון וציוד מתאים. יש להקפיד להשתמש בבלונים עמידים ולנפח אותם במידה מדויקת. יחד עם זר הבלונים אפשר לשלוח גם זר מתוק של שוקולד וסוכריות או זר פרחים. משלוחים מהירים מתבצעים בכל רחבי העיר. צרו קשר לתיאום של משלוחים מהירים.
בלונים הם הדרך שלנו לשמח ולהביע אהבה. משלוח בלונים מתאים לכל הגילאים מגיל 3 ועד גיל 99. זר הבלונים יהפוך את יום ההולדת לשמח במיוחד. אך תפספסו את ההזדמנות לרגש את אלו שאתם הכי אוהבים. 
משלוח בלונים בפתח תקווה
בלונים, זרי בלונים, זרי פרחים

מאמרים מומלצים

כידוע, אנו משתמשים רבות באתרי האינטרנט ובמיוחד להזמנת זרי פרחים בפתח תקווה, הכנסו לאתר פרחי סנדרה ובצעו שם הזמנה בקלות, בשעות הנוחות לכם, כתבו ברכה ללא לחץ והכל מגיע בשלמות לחנות ושם בצעו את המשלוח, לפעמים הברכה מאוד אישית וקצת לא נעים למסור אותה דרך הטלפון ודרך הזמנה באתר זה נעשה טוב יותר ונעים בהרבה.
הרבה אנשים נמנעים מלקנות פרחים בשנת שמיטה והדבר נובע מחוסר ידע בנוגע לאסור ולמותר, כל מי שנהנה מפרחים ואוהב אותם, אין שום סיבה שלא יעשה זאת גם בשנת השמיטה.
פרחים מלווים אותנו גם ברגעים קשים וגם ברגעים טובים. גלגלי אבל הם זרי פרחים במבנה של גלגל שטוח אותם נהוג להניח על קברים. הזמנת גלגלי אבל מתבצעת לקראת הלוויות או אזכרות. ניתן לשלב בגלגל האבל פרחים בכמה צבעים כאשר ההמלצה היא על פרחים עמידים
logo בניית אתרים